Mehndi nails

Hej :) Witajcie Kochani po tak długiej przerwie. Nie było mnie ponad 2 tygodnie, ale mam godne usprawiedliwienie.
Otóż w 2 tygodnie musiałam napisać swoją pracę licencjacką i nie miałam czasu dosłownie na nic...
Nawet w Walentynki zaniedbałam własnego Mężczyznę na rzecz pracy :( takie smutki. Ale teraz, przynajmniej póki zostały mi ostatnie dni ,,ferii'', postaram się dodać kilka postów. Dziś mam dla Was pazurki, jak to ostatnio bywa, oczywiście hybrydowe. W tym wypadku inspirowałam się hinduską sztuką zdobienia dłoni, czy stóp henną, którą jest Mehndi.
Aby dodatkowo ożywić pazurki zdecydowałam się dodatkowo na efekt ,,ombre''. Jestem ciekawa co powiecie. Czy tak jak ja uważacie Indie za kraj pełen inspiracji? Co myślicie o takim zdobieniu ?



Przyznać się kto nie zauważył zmian na blogu? :)
M.

22 komentarze :

  1. Bardzo ładne :) Ja też napisałam swoją pracę licencjacką w 2 tygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja niestety miałam więcej czasu, ale oczywiście u mnie jest zawsze wszystko na ostatnią chwilę. Na szczęście to tylko pierwsza wersja, która na pewno ulegnie poprawkom :)

      Usuń
  2. ładne wzorki! :) ja mam jeszcze 2 miesiące na oddanie pracy i nie wiem za bardzo jak się nawet za nią wziąc ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem z Ciebie dumna bo naciupciałaś się tych kropek :D ale te ombre to nie potrzebne tu :)
    Zauwazyłam zmiany i bys się pochwalila co tam kupiłaś nowego.
    Ja.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne pazurki ! <3 a ja pracy licencjackiej jeszcze nie muszę pisać, ale wiem, że mnie również czeka i nie ukrywam, że nieco mnie martwi ten fakt :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne paznokcie, wspaniałe wzory

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie zdobienia ;) sama sobie nigdy nie umiem takich zrobić niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudne są ! Napatrzeć się nie mogę :) Ja tem nie umiem malować paznokci :( ale chętnie będę podziwiać Twoje wzory ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy mogę wiedzieć czym taki cudny wzorek zrobiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie to wygląda! Pewnie sporo czasu nad tym spędziłaś? Ja chyba nie miałaybm tyle cierpliwości :) A bierzesz też udział w akcji fundacji DKMSu związanej z malowaniem wzorku & na paznokciach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie biorę udziału. A nad tym wzrokiem nie wiem ile czasu spędziłam, ponieważ nie kontrolowałam godziny. Ale wbrew pozorom nie było jakoś ciężko i długo;d

      Usuń

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka