Magiczna hybryda

Witajcie, wróciłam po 2 tygodniowej przerwie. Bez bicia, przyznaję się, że nie miałam w ogóle czasu na blogowanie.. Egzaminy, praca licencjacka, ale dziś, z dumą mogę powiedzieć , że mam już zasłużone ferie. Muszę zdobyć jeszcze kilka wpisów do indeksu i przedostatni semestr studiów mogę uznać za zakończony i to z całkiem wysoką średnią :D Jak widzicie przez ten czas, całkiem sporo się u mnie działo. W dodatku wracam tu już jako 22 latka (jak ten czas szybko leci).
Ale przechodząc do dzisiejszego postu. Mam Wam do pokazania manicure hybrydowy z zastosowaniem kochanego Semilaca (w tym wypadku #035 Bright Lavender) oraz hybrydy termicznej, upolowanej na allegro. Żelolakier termiczny kupiłam na próbę i jestem bardzo zadowolona z jego działania. Działa (!) co najważniejsze i kolorek zmienia się
w zależności od temperatury.
Poniżej fotki. Enjoy !



Manicure może nie zachwyca, bo nie miałam na niego pomysłu, a chciałam jak najszybciej przetestować mój nowy nabytek. I  cieszyłam się jak dziecko widząc, że hybryda termiczna naprawdę działa :D



Jeszcze jedno zdjęcie powyżej przedstawia, że hybryda może tworzyć na pazurkach ,,ombre'', a nawet sprawić, że dany pazurek może być dwukolorowy. Wszystko zależy od temperatury :) 


Co myślicie o takich lakierach? Miałyście/ mieliście ? No i pytanie drugie, kto już ma wyczekiwane ferie?

Pozdrawiam !

16 komentarzy :

  1. świetna sprawa :D zawsze miałam chęć na taką hybrydkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. tez mam taką magiczną hybrydkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne paznokcie :) Bardzo fajna hybryda, wygląda oryginalnie i interesująco :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Eeee, wolę jednak zwykłe, bez szaleńswt termicznych;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna ta hybryda i na ciepło i na zimno :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam aż wypróbujesz swój żel termiczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi :D no i ja sama jestem ciekawa :D

      Usuń
  7. Sliczna! Ja tez ostatnio wstawilam post o hybrydach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna !! Ostatnio jest szał na ombre na paznokciach ale efekt jest genialny z kolorem mięty wyglądałoby cudooownie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :) Nie mogłam się zdecydować na kolor, bo o mięcie też myślałam..

      Usuń
  9. super to wyglada bardzo mi sie podoba takie termiczne ombre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również już przypadło do gustu :D

      Usuń
  10. Piękne paznokcie:) sliczne kolory :)ombre robię od dawna ale termicznego nie miałam jeszcze :)bardzo ciekawy patent:)

    OdpowiedzUsuń

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka