Czym to pachnie? Czyli Vanilla Lime - Yankee Candle

Cześć Kochani. Dziś krótko o bohaterze ostatnich dni, a mianowicie o wosku Vanilla Lime od Yankee Candle, który dostępny jest tu <klik>. Zapraszam do czytania dalej.


O zapachu: Najpyszniejsze, najbardziej wykwintne, doskonale skomponowane i uzupełnione dodatkiem ciemnych ziarenek- lody waniliowe idealne, stworzone ręką mistrza i kuszące słodyczą niezależnie od pogody i temperatury. Pyszny pucharek z kilkoma gałkami waniliowych słodkości szczodrze polany polewą z aromatyzowanej cytrynowym sokiem, białej czekolady- esencja słodyczy w najdoskonalszej postaci i hołd dla prostoty. A przy okazji- cudowny aromat zamknięty
w naturalnym wosku, którego zapach intryguje, orzeźwia, pobudza i stymuluje lepiej, niż lodowa rolada waniliowo- cytrynowa!

Moja opinia: Delikatnie orzeźwiający, ale subtelny zapach. Na początku palenia słodki i waniliowy, natomiast z czasem, kwaskawy aromat limonki zaczyna wysuwać się na pierwszy plan. Moim zdaniem, ciężko jest go porównać do zapachu czegoś konkretnego. Lody są chyba najbliżej, ale to jeszcze nie do końca to. Nie mogłam go do końca wywąchać (rozszyfrować) i wyczuć z czym mi się najbardziej kojarzy. Najwyraźniej jest oryginalny i jedyny w swoim rodzaju. Przypadł mi do gustu, bo nie dusi a wręcz przeciwnie, odświeża i relaksuje.

A Wy co powiecie na jego temat? 


Martyna :)

10 komentarzy :

  1. bardzo fajne połączenie, polecam Ci zapach aloes water, jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za zapachem limonki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy woli coś innego. :) ale wśród wszystkich wosków, każdy znajdzie coś, w co wpadnie po uszy.

      Usuń
  3. Ja wczoraj zakupiłam sobie świeczkę w bożonarodzeniowej "otoczce".. co chwilę ją wącham, świetny zapach, który czeka na swój oficjalny debiut ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie się pochwal swoją zdobyczą ;)

      Usuń
  4. uwielbiam zapach wanilii taki typowo swiateczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie wanilia jest idealna cały rok :)

      Usuń
  5. Nie miałam go jeszcze ale nie za bardzo przepadam za zapachem wanilii

    OdpowiedzUsuń
  6. Merry Xmas Martyna!!
    Thanks for your viist! always is great to see u around
    xoxo
    KS

    OdpowiedzUsuń

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka