Sylwestrowe pazurki

Hej. Dziś przedstawiam Wam już Sylwestrowy manicure, który gości na moich pazurkach i oczekuje środy :)
Od razu wspomnę, że na środkowym paznokciu widnieje 0, a nie 6. Łatwo się tego domyśleć, jednak moje zero
z pętelką może wyglądać trochę podejrzanie :D Całość została wykonana hybrydami Semilac (#054 Pale Peach Glow i #77 Brown Black) z dodatkiem brokatu i złotych ozdóbek. A poniżej zdjęcia:




Poza tym, chcę życzyć Wam wszystkiego czego tylko zapragniecie w roku 2015! Aby okazał się on jeszcze lepszy
i łaskawszy od tego, który właśnie mija. Kochani! Udanej imprezy Sylwestrowej i wielu miłych wspomnień. Oraz abyście
w tę noc naładowali się energią na ten cały przyszły rok :)

27 komentarzy :

  1. Przepiękne ! ;) Tobie również udanego Sylwestra oraz Szczęśliwego Nowego Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale szaleństwo na pazurkach! fajne! udanej zabawy! :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł z tym złotkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :) chciałam z nim zaszaleć, ale już nie miałam weny.. bo mogłaby dziać się tu więcej.

      Usuń
  4. Bardzo ładne :) Chciałabym umieć taki zrobić ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam kobiety,które mają siłę się bawić z paznokciami,ja osobiście nie potrafię się zebrać aby pomalować sobie paznokcie na jednolity kolor,a co dopiero mówić o jakiś dodatkach ;)
    Bardzo fajne sylwestrowe paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja z kolei nie wyobrażam sobie jak można inaczej, bo moje zamiłowanie do manicure zaczęło się jak miałam kilka lat :)

      Usuń
  6. Są świetne :) Nieźle trzeba było się na męczyć, aby zrobić taki wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się dłubałam, ale że jakoś nadzwyczaj długo to nie powiem :)

      Usuń
  7. u Ciebei pazury a u mnie życzonka :D pazurek 2015 super :D

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! Cudownie Ci wyszły, chyba ten 2015 jest naajlepszy <3

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiekne pazurki !!! dziekuje za wizytę u mnie. Zaczynam Cie obserwowac !

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysłowo!

    Szczęśliwego 2015!

    OdpowiedzUsuń
  11. Najładniejszy ten z 2015 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się to złotko wokół czarnego laksa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że się podobają. ;)

      Usuń

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka