Knitted nails


Hej Kochani. Nie było nic nowego jakiś czas, bo ciężko mi znaleźć siłę na wszystko. Uczelnia i codzienne dojazdy do niej, do tego praca, mnóstwo zaliczeń i nauki (już 3 egzaminy za mną). Niekiedy nawet nie mam chęci włączać komputera, bo wolę sobie odetchnąć, odpocząć i dłużej pospać. Nadrabiam też zaległości w czytaniu, na które nie miałam już w ogóle czasu przez 2 miesiące.

Ale wracając do tematu dzisiejszego posta.. Zdobyłam się dziś na coś, co już dawno chodziło mi po głowie. Chciałam zrobić sobie jakiś pazur, tak aby coś się na nim działo i nie było nudno. Gryzłam się nie mogąc zdecydować, ale postanowiłam, że spróbuję swoich sił w modnym od pewnego czasu zdobieniu, jakim jestknit nails. Knit oznacza: dziergać, szydełkować, także wiecie co powinny przypominać takie pazurki.







Jak zawsze aparat płata figle i najbardziej widoczne jest zdobienie na kciuku. Ale myślę, że ogólnie paznokcie prezentują się całkiem nieźle jak na wykonanie tego zdobienia po raz pierwszy. Nie jestem też zwolenniczką różu, lecz jakoś naszło mnie dziś na taką słodką wersję.
Metoda knitted nails przypadła mi do gustu. Moim zdaniem pazurki wyglądają ciekawie i dość elegancko jak na takie sweterkowe.
A Wy co myślicie ?

Mój manicure jak widać na dwóch pierwszych zdjęciach wykonałam hybrydami Semilac. Użyłam do tego 4 kolorów (trzech widocznych na drugim zdjęciu i 001 do utworzenia koloru widocznego na wskazującym palcu przez zmieszanie z kolorem 047) + baza i top oczywiście.

13 komentarzy :

  1. znam to uczucie. mam to samo. uczelnia, dojazdy, praca, nauka :/ zero chwili na wytchnienie :<
    pazurki subtelne, ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale na szczęście niedługo Święta i chociaż od uczelni będzie przerwa.

      Usuń
  2. Ładne zdobienie paznokci! Ja nie miałabym do tego cierpliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. No właśnie to kwestia cierpliwości, ale nad wszystkim da się zapanować :)

      Usuń
  3. Kciuk wygląda jakby po nim przejechała opona :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba moja matryca w laptopie płata figle, bo zdj są tak jasne, że nawet ściemniając obraz mało co widzę ;) Widziałam pare takich "sweterkowych" zdobień i jestem pod wrażeniem. Ciekawe co jeszcze będzie można przenieść na paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj.. może pod takim kątem patrzysz, że są ledwo widoczne :( Ja dopiero raczkuję w sweterkowych zdobieniach, ale efekt mi się podoba :) Moim zdaniem na paznokciach można zrobić dosłownie wszystko :)

      Usuń
  5. Podoba mi się kolor i masz ładną płytkę

    OdpowiedzUsuń

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka