Semilac #001

Rok akademicki właśnie się zaczął i już odczuwam brak czasu na wszystko. Mój plan zajęć jest beznadziejny, a w swoim rozkładzie dnia muszę jeszcze znaleźć czas na pracę. Szkoda, że doba ma tylko 24 godziny.
Ale dosyć marudzenia. Dziś mam dla Was zdjęcia pazurków z użyciem tytułowego Semilaca- Strong White z numerkiem 001.


Wzorki namalowałam żelem ;)

Wcześniej nosiłam na paznokciach #038 i #047, jednak dwutygodniowe odrosty były już bardzo widoczne i musiałam zdjąć te kolorki. Zastanawiałam się czy wrzucać zdjęcie z odrostami, żeby było wiadomo jak lakiery się zachowywały podczas noszenia i mimo tego, że stan moich suchych skórek (po odsunięciu) był bardzo tragiczny postanowiłam zaryzykować
i dodać fotkę. Dlatego okażcie mi litość i nie zwracajcie na nie uwagi (już i tak zostały wycięte, co widać na zdjęciach powyżej:D ).


Niestety będę mieć teraz również  mniej czasu na bloga, ale w weekendy na pewno będę Was odwiedzać. Także bądźcie czujni i do usłyszenia ;)

16 komentarzy :

  1. Ladny French :))
    Niestety u mnie plan tez nienajlepszy. Moze zrobilabys zdobienie lakier hybrydowy semilac i jakies diamenciki? Chcialabym sie nauczyć bo zawsze się balam zdobień :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sensie zdobienie hybrydami plus diamenciki? Czemu nie ;) Tylko cyrkonie nie zbyt się trzymają na hybrydach;/ lepiej wtapiać je w żel.

      Usuń
  2. Witam Martyna nominowałam cię do Liebster Blog Award, po szczegóły zapraszam na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne pazurki z czarną kokardką :) takie eleganckie :)
    Obserwuję a Ty? :) Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w poniedzialek ide na pieresza hybryde:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) Napisz koniecznie swoją opinię po zrobieniu.

      Usuń
  5. Śliczne, super wyszły Ci te kokardki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. praktycznie nie robię przerw w hybrydzie:> uwielbiam ją:> /smaruj skórki witaminą A ;) pomaga /obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka