Liebster Blog Award Nominacja



Jest mi niezmiernie miło, że zostałam nominowana ;) Przyjemność tą sprawiła mi Adriana z bloga KosmetoMama, na który serdecznie zapraszam. Czuję się wyróżniona i jest to moje pierwsze takie blogowe doświadczenie.

Ale na czym polega ta nominacja?

Otóż polega ona na wyróżnieniu 11 osób za pracę na blogu. Przyznawana jest blogom o mniejszej liczbie obserwatorów, co zwiększa ich szanse na dotarcie do większej liczby osób. Przyjęcie nominacji oznacza odpowiedź na 11 pytań i zadanie kolejnych 11 swoich, 11 wybranym przez siebie blogom. Nie nominuje się osoby, która nas nominowała! Po nominowaniu koniecznie poinformujcie o tym swoich wybrańców.
Akcja jest bardzo pozytywna i na pewno pomoże nam się lepiej poznać :)

Pytania do mnie:

1. Jak powstała nazwa Twojego bloga?
2. Czego się boisz?
3. Co lubisz robić w wolnym czasie?
4. Jaki jest Twój ulubiony film, serial lub piosenka?
5. Co Ci poprawia humor?
6. Czy robisz to co kochasz?, jeśli tak to co to jest?
7. Co w sobie kochasz?
8. Miejsce w którym chciałabyś/ chciałbyś żyć?
9. Jaki jest Twój ulubiony słodyczek?
10. Jaka jest Twoja ulubiona rzecz?
11. Czy jest coś co chcesz zrobić w przyszłości (co to takiego)?

Moje odpowiedzi:

1. Nazwa mojego bloga powstała bardzo spontanicznie. Skonsultowałam się z przyjaciółką co sądzi o takiej nazwie no i jak widać spodobała się, więc postanowiłam jej użyć. ,,Prawdziwe piękno'' wydało mi się ciekawą i adekwatną do treści nazwą.
2. Boję się wszelkiego robactwa i pająków! Ale z ważniejszych rzeczy to najbardziej boję się chorób i utraty bliskich mi osób.
3. W wolnym czasie uwielbiam nic nie robić :) Ale tak poważnie to kiedy mam wolny czas, taki tylko dla siebie, to korzystam wtedy z Internetu, bądź czytam książkę.
4. Mój ulubiony serial to ,,Przyjaciółki''. Opowiada o życiu 4 kobiet, które często stawiane są w trudnych sytuacjach. Jest on bardzo realny, dlatego chętnie go oglądam.
5. Humor poprawiają mi piosenki, z którymi kojarzę miłe chwile.
6. Korzystam z życia, a przynajmniej się staram.
7. To jest bardzo trudne pytanie i chyba nie potrafię na nie odpowiedzieć.
8. Chciałbym żyć w jakimś pięknym i spokojnym miejscu, gdzie nie musiałabym się o nic martwić i mogła cieszyć każdym dniem, oraz podziwiać uroki jego zakątków. Za pewne musiałby to być jakiś raj na Ziemi.
9. Słodycze... Uwielbiam wszystkie ! Ale najbardziej czekoladę we wszystkich postaciach.
10. Moją ulubioną rzeczą jest chyba telefon. Towarzyszy mi zawsze i wszędzie.
11. W przyszłości chciałabym skoczyć ze spadochronem.

Nominowane blogi:

11. Fashion District

Moje pytania do Was:

1. Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?
2. Z jakim kolorem byś się utożsamiła i dlaczego?
4. Za czym z dzieciństwa tęsknisz najbardziej?
3. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku i co lubisz wtedy robić?
5. Jaką rzecz zabrałabyś na bezludną wyspę, gdyby miała być tylko jedną?
6. Co Ci się w sobie najbardziej podoba?
7. Gdybyś złowiła złotą rybkę, jakie życzenie chciałabyś spełnić?
8. Jaki jest Twój niezastąpiony kosmetyk?
9. Co sprawia Ci największą radość?
10. Co byś w sobie zmieniła?
11. Czego najbardziej nie lubisz robić? (Oprócz sprzątania, jeśli o tym pomyślałaś).

Odpowiadajcie i nominujcie dalej ! 

18 komentarzy :

  1. fajne pytanka, fajne odpowiedzi. Też mnie to czeka, bo również zostałam nominowana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje za nominacje! W poniedzialek odpowiadam i nominuje :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co ;) Odpowiedzi przeczytam na pewno.

      Usuń
  3. ale Ty kłamiesz Martyncia :) a pytanie nr 3 ? Pić piwko ze mną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominację :) Postaram się odpowiedzieć jak tylko znajdę chwilkę czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam ,dziękuję za poświęcenie czasu i odpowiedz na moje pytania.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. haha jeśli chodzi otelefon to chyba też jest moją ulubioną rzeczą... nawet śpi ze mną ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też śpi obok :D Zawsze jest pod ręką.

      Usuń
  7. Telefon mam zawsze przy sobie:) fajne odpowiedzi:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mamy kilka wspólnych odpowiedzi. Ja rownież lubię oglądać Przyjaciółki, czytać książki i mam arachnofobie

    OdpowiedzUsuń

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka