Technic & YC

Hej. Dziś krótko o przesyłce z Mintishop (zakochałam się w tym sklepie od pierwszych zakupów. Ekspresowa obsługa to coś czym mega pozytywnie mnie zaskoczyli). Od razu przechodzę do rzeczy.


Paletki z Technic zamówiłam bardzo spontanicznie, jako, że nigdy nie słyszałam o tej firmie. Przeglądając przypadkiem ofertę mintishopu jakoś wpadły mi w oko i od razu poczułam, że muszą być moje. Skusiły mnie ich kolory i wykończenie. Satynowych cieni używam ostatnio bardzo często, dlatego też wiedziałam, że spełnią moje oczekiwania. A oto jak wyglądają w środku:




Cienie okazały się być całkiem dobrze napigmentowane jak na swoją niską cenę (10,90 zł za paletkę) i jak na razie nie żałuję zakupu. Delikatnie osypują się przy nakładaniu, jednak nie stanowi to żadnego, wielkiego problemu nie do pokonania. Kolory, moim zdaniem, są tak zróżnicowane, że na każdą okazję można stworzyć nimi indywidualny makijaż oczu.

Co do Yankee Candle, to na pierwszą próbę, skusiłam się na sampler Spiced Orange. Świeczka już w opakowaniu pachniała, a gdy postawiłam ją na półce, roztaczała dookoła siebie piękną, niedrażniącą woń cytrusów i korzennych przypraw. Szkoda było mi ją napoczynać, ale za bardzo interesowało mnie, czy po zapaleniu zapach również będzie wyczuwalny. Zaspokoiłam więc swoją ciekawość i pokój zaczął przyjemnie pachnieć, jednak to by było na tyle. Aromat pomarańczy nie rozprzestrzenił się na resztę pomieszczeń, choć miałam nadzieję, że tak się stanie (być może moje oczekiwania były zbyt wygórowane, bo samplery ponoć pachną słabiej niż woski). Jedyne co mnie cieszy to to, że po zgaszeniu świeczki zapach nadal był wyczuwalny i po przeniesieniu jej do drugiego pokoju, ten również zaczął pachnieć. Następnego dnia w obu pokojach wciąż czuć było przyprawioną pomarańczą. Następnym razem zamierzam kupić wosk. Uwielbiam pachnące świeczki, a szczególnie te owocowe, więc nie poddam się dopóki nie znajdę takiej, która spełni moje oczekiwania co do mocy aromatu.

A na koniec zdjęcie makijażu, który udało mi się zmalować paletkami Technic.


Funkcje aparatu się nie poprawiły także nie miejcie mi za złe jakości zdjęcia ;) 
Miałyście już do czynienia z tymi paletkami?

Pozdrawiam.

30 komentarzy :

  1. Nigdy nie miałam do czynienia z tymi paletkami, niestety bądź stety jeszcze nigdy nie miałam okazji pomalować sobie oczu jakoś kolorowo, cały czas mam wrażenie że byłaby to katastrofa :D Paletki fajne, szczególnie ta druga, bo jak spojrzałam na nią to pierwsza myśl jaka wpadła mi do głowy to 'idealna na jesień!'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście kolorki typowo jesienne ;) Moim zdaniem warto jest przekonać się do kolorów, a zwłaszcza dobrać sobie takie, które podkreślą kolor tęczówki. Efekt może być naprawdę świetny.

      Usuń
  2. Oh jak milutko się czyta :) kiedy jak się pomalujesz to Ci swoim aparatem zrobię fotkę bo ten Twój to coś nie bardzo.. na żywo lepiej wyglądał makijaż :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana :* No właśnie, na żywo kolory były żywsze i bardziej intensywne.

      Usuń
  3. Fajne te paletki, fajne żywe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta świeczka to najlepsze co może być! :) Gdyby potrafiła się umalować to pewnie też bym chciała taką paletkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabyś śmiało ćwiczyć na nich malowanie. ;)

      Usuń
  5. Wow tanie te paletki :) I dobrze napigmentowane :) Myślę, że za taką cenę bardzo się opłacają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Sama byłam ciekawa stosunku ceny do ich jakości i myślę, że warto;)

      Usuń
  6. fajne paletki cieni

    ______________
    a u mnie?
    must have sezonu w modzie

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam nigdy do czynienia z cieniami tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kusi mnie ta paletka ale jakos nigdy sie nie zdecydowalam:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pewnie bym zwlekała z zakupem gdyby były droższe, bo planowałam kupić Skleeka i skreślić jeden punkt z mojej Wishlisty ale postanowiłam kupić dwie paletki za mniej :D

      Usuń
  9. ciekawią mnie te bardzo ostre i kolorowe odcienie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę ładnie i żywo wyglądają na powiece.

      Usuń
  10. Paletki prezentują się całkiem fajnie :) I ładny makijaż nimi wykonałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  11. być może przed końcem tego roku pokuszę się o ich zakup ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja z tej firmy nie mam jeszcze nic ale te paletki wyglądają fajnie , jak ze sleek'a :D
    11 zł to fajna cena , przystępna dla każdej z nas:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, za taką cenę warto mieć :D i wyrobić nawet sobie swoją opinię

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Takie słowa od Ciebie- naprawdę mi miło :)

      Usuń
  14. Ostatnio można spotkać dużo paletek przypominających Sleeka, nie powiem, jestem ich ciekawa, ale obiecałam sobie, że chwilowo rezygnuję z kupowania kolejnych na rzecz paletki magnetycznej, żeby skomponować sobie własny zestaw potrzebnych kolorów :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to powodzenia w wytrwaniu w postanowieniu :D Ja jestem dosyć miękka, jak coś mi się spodoba to nie mogę przestać o tym myśleć, aż tego nie kupię.

      Usuń
  15. kolorki całkiem przyjemne może nie na zimę ale na sesje czemu nie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszej paletki pewnie bym nie użyła bo nie lubię takich kolorów, ale z drugiej pewnie bym coś wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny makijaż a najbardziej przypadła mi do gust pierwsza paleta.kolory takie jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też mam obie paletki i naprawdę są godne polecenia za tą cenę, na dobrej bazie mogą się dłużej utrzymać ja lubie dodawać je w formie akcentów kolorystycznych. Jako główne cienie w makijażu zdarzało się, że znikały ale po ładnych 7-8h. Osypywanie też nie jest wielkim problemem. Pięknie rozświetlają oko, a makijaż typu rainbow w ich wykonaniu po prostu powala:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie używałam pod nie bazy, ale dokładnie- za taką cenę po prostu warto je mieć i spróbować.

      Usuń

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka