Lista zachcianek

Wiele osób posiada listę tzw. chciejstw na swoim blogu, dlatego postanowiłam, że również taką stworzę, a nuż przedmioty z mojej listy zaczną nabierać realnego wymiaru :) Tak więc przechodząc do rzeczy moja lista wygląda następująco. Jest, można powiedzieć, całkowicie kosmetyczna, z resztą wystarczy rzucić okiem.



Numer 1. na liście zajmuje dobrze znany wszystkim Sleek, a dokładniej paletka Ultra Mattes V1 Palette Brights. Po zakupie Au Naturel, zaczęło brakować mi żywych kolorów. Co prawda lato się kończy, ale myślę, że jakiś kolorowy akcent na powiece by nie zaszkodził. Może jest wśród Was ktoś kto posiada tę paletkę? Jestem ciekawa czy daje radę.
2. Lampka na biurko, która znacznie ułatwiła by mi pracę przy paznokciach. Idzie jesień, dni stają się ciągle krótsze i coraz wcześniej należy włączać światło, dlatego też myślę, że będzie to pierwsza rzecz z listy, którą zrealizuję.
3. Pod tą pozycją kryje się zestaw niezbędny do przeprowadzenia zabiegu kwasami owocowymi. Co tu dużo mówić, chciałoby się, chciało.
4. Kuferek kosmetyczny. Zależałoby mi na jakimś dużym kufrze, najlepiej kilkuczęściowym, rozpinanym. Chciałabym móc przechowywać w nim kosmetyki i narzędzia (a przynajmniej ich część), dla których coraz mniej miejsca mam w komodzie. W grę wchodzi też przemieszczanie się z kuferkiem, dlatego nie wiem jaki model wybrać, aby spełnił moje kryteria. Macie może jakieś praktyczne, solidne kufry i możecie coś polecić? Słyszałam, że szufladki się sprawdzają, co powiecie na ten temat?
5. Toaletka, o której marzę bardzo, bardzo długo, koniecznie z okrągłym lustrem, które moim zdaniem nadaje temu mebelkowi bajecznego, dziewczęcego charakteru. Oczami wyobraźni już wykonuję przy niej makijaż <3
6. Biurko. Przy jego kupnie pojawiłby się problem umiejscowienia, dlatego musiałabym przy okazji przemeblować pokój, ale na to czekam z niecierpliwością, bo robienie paznokci na stoliczku o średnicy może 50 cm to męczące zadanie. Widziałam już wiele fantastycznych biurek i myślę, że temu ze zdjęcia brakuje jeszcze półki pod blatem, np. na lampę UV. Ale mimo wszystko myślę, że z tym zakupem będę musiała trochę poczekać ze względu na cenę. Koszt tego z mojej listy wynosi ok. 800 zł, a spotkałam się w internecie z takimi, które przekraczały nawet 4 tysiące.

Dajcie znać czy również planujecie podobne zakupy, a może już posiadacie coś z mojej listy. Jestem ciekawa Waszych opinii.

Dobranoc. :)

13 komentarzy :

  1. mam Ci poręczny kuferek i tani i wygodny http://www.polazbawelny.pl/images/stories/virtuemart/product/worek2.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strzał w dziesiątkę, o takim marzyłam :)

      Usuń
  2. TEŻ MARZY MI SIĘ TOLAETAKA ALE PEWNIE SKOŃCZE NA TYM, ŻE SAM SOBIE ZROBIĘ :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł ;) Może też z niego skorzystam, tylko oczywiście sama jej nie wykonam :D Kogoś będę musiała zwerbować do roboty :)

      Usuń
  3. 5 mam i cieszę się z niej każdego dnia :)Brghty miałam i są super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Również planuję zakup biurka, ale takiego, które spełniałoby też rolę toaletki. Podoba mi się znane biurko Micke z Ikei.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne rozwiązanie ;) Dla mnie marzy się toaletka koniecznie z lustrem, także nie mogłabym tego połączyć. Ale biurko jest naprawdę ciekawe.

      Usuń
  5. Ja też bym chciała toaletkę, tylko nie tą z Ikei. Ale to na razie może poczekać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, same praktyczne rzeczy. Bardzo fajnie, u mnie z kolei to same duperele, które do życia nie są mi potrzebne:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli spełnię tę listę to chyba też już zostaną mi same duperele :D

      Usuń
  7. powodzenia zycze, tez mam podobna chciejliste ale raczej nei realna w spełnieniu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenia się spełniają, także kto wie :)

      Usuń
  8. Mi też marzy się duży kuferek kosmetyczny ;)

    OdpowiedzUsuń

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka