Hybrydowe

Hej. ;) Tak jak przeczuwałam, otrzymałam wczoraj swoją paczkę z hybrydami od Diamond-Cosmetics. Na start zamówiłam tylko 4 kolorki (+ bazę i top) i już mam ochotę na więcej.
Przed Wami, moje nabytki:


004. Classic Nude (który w rzeczywistości wpada bardziej w róż niż beż)
038. Coral Beach (w realu jest naprawdę soczyście koralowy)
047. Pink Peach Milk (delikatny, mleczno-różowy kolor)
063. Legendary Red (bardziej żywa czerwień, niż wygląda na stronie hurtowni)

Od razu po rozpakowaniu paczki przystąpiłam do wypróbowywania lakierów i zostałam mile zaskoczona łatwością ich aplikacji.
Obawiałam się, że będą zbyt rzadkie i będą spływać z paznokcia, lecz nic takiego nie miało miejsca podczas ich nakładania. Jak na razie jestem zachwycona i ciekawa reszty kolorów z Semilac.

Poniżej przedstawiam pazurki, które zrobiłam wczoraj. 
Pierwsze są moje, zrobione na szybko (nigdy nie się nie przykładam, gdy maluje swoje paznokcie, jakoś nudzi mnie robienie ich samej sobie), drugie mojej mamy, wykonane na żelu. 

Wykorzystane kolory: 047. Pink Peach Milk i 038. Coral Beach.

Wykorzystane kolory: 004. Classic Nude i 038. Coral Beach.

Podsumowując, hybrydami malowałam drugi raz w życiu. Pierwsze, z którymi miałam do czynienia były rzadkie i nie przypadły mi do gustu, bo wręcz spływały z paznokci. Semilac jest jak na razie na dobrej drodze do podbicia mego serca. Martwię się tylko tym jak długo wytrzyma na paznokciach.

A jakie są Wasze opinie na temat lakierów hybrydowych? Chętnie poczytam co sądzicie na ten temat.

26 komentarzy :

  1. Też lubie tą firme i mój lakier nude również nie wygląda jak typowy nudziak, chyba troche im nie wyszedł a paznokcie wyszły bardzo ładnie. U mnie semilac spokojnie wytrzymuje 3 tygodnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Semilac jest idealny!!! Fajne kolorki. Wytrzymują spokojnie do 3 tygodni lecz ja ich tyle nie trzymam, nie lubie gdy zbyt mocno widać odrost.

    OdpowiedzUsuń
  3. semilac jest boski !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze ci to wyszło jak na pierwszy raz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to drugi raz.;) Ale dziękuję.

      Usuń
  5. Nie miałam jeszcze z nimi do czynienia i chyba w końcu trzeba będzie wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam hybrydy ale z sunflower. Tez nie spływały:)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi milo ze juz mnie obserwujesz:) ja juz tez, teraz będziemy ze sobą na.bieżąco:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanawiałam się chyba nad Coral Beach. WIdzę, że ładny z niego kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. i Cb zaraziły hybrydy - ja sie nie moge przkeonac jakos wole robic zele i tylko zele hehe jakos nawyki mam głupie :)
    ale cwicz, trenuj duzo i niebawem mozesz w celach zarobkowych robic hybrydki bo na tej marce zbudujesz grupe klientek i koszty nie beda strasznie wysokie - powodzenia Kochana !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Ja również zaczęłam od żeli. Hybrydy to również kwestia własnej wygody, bo często na przykład na paznokciach mam sam lakier, który zwykle po 2 dniach już odpryskuje, a nie mam czasu na tak częste odświeżanie manicuru. Długo też zastanawiałam się na tym, która firmę wybrać, aż w końcu zaryzykowałam. Żel oczywiście też jest nadal w użyciu, ale już mam większe pole manewru. ;)

      Usuń
  10. Również nie miałam nigdy styczności z lakierami hybrydami, ale nie powiem że wyglądają bardzo fajnie i wcale się nie dziwie, że masz ochotę na więcej :) Ten delikatny róż jest bardzo piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cosmetics Zone ma dobre, lecz rzadkie i trzeba dawać 3 meeeega cieńkie warstwy.
    Moje serce podbił SPN- w wielu kolorach 1 warstwa to 100% krycia. Łatwo się z nimi pracuje. Moja miłość hybrydowa.
    Teraz mam 2 tygodnie bez hybrydy bo niestety studia i kosmetologia (pracownia) cały czas.
    Was też nie wpuszczają z czymkolwiek na paznokciach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas na szczęście można mieć na paznokciach wszystko, byle nie wystawały poza opuszek. Wiem, że to normalne, ale nad tym najbardziej ubolewam, że już zaraz będę musiała je skrócić..

      Usuń
  12. Uwielbiam semilac! Jeszcze nigdy nic mi sie nie stalo :) hybryda trzyma sie bardzo długo :) pozdrawiam i zapraszam :) obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  13. W nowym roku chcę zrobić pierwsze hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka