Galaxy

Czekam z niecierpliwością na przesyłkę od Diamond-Cosmetics. Mam nadzieję, że przyjdzie już jutro. Jestem strasznie zawiedziona, że czas oczekiwania jest taki długi.
W dodatku ubolewam też nad tym, że mój aparat nie fotografuje makijaży jak należy. Przekłamuje kolory i zlewa je w całość. A chciałabym również zamieszczać tu moje make-upy. Chyba muszę zacząć odkładać pieniądze na jakąś porządną lustrzankę, bo obecną cyfrówką jestem w stanie uwieczniać tylko paznokcie ( i to wyłącznie na jednej, jedynej funkcji).
Na swoje pocieszenie, wrzucam pomalowane na szybko paznokcie. Od czasu do czasu lubię ponosić ten motyw na paznokciach. A Wy co o nim sądzicie?





Miłego popołudnia !

16 komentarzy :

  1. Fajny efekt, dobrze nadaje się na imprezę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jako bazę użyłam granatu, bo akurat skończył mi się czarny lakier. Potem poszedł turkus, bordo, kapka brokatowego lakieru no i na finisz trochę białego. ;D

      Usuń
  3. łoo magiczna ręka zmienia kolor skóry.. :D no cacy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia w dwóch różnych pomieszczeniach :D Ach ten aparacik .

      Usuń
  4. Hi!! thanks for your visiting KsKeeptheSecret and for leaving your message. I am here back following you so if you relaly like it, let's follow each other!
    see u soon
    xoxo
    KS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks for your visit here . ;) See U.

      Usuń
  5. Ja już nie raz malowałam galaxy ;) Na prawdę fajnie Tobie wyszło :)

    Dziękuję;) Niestety jest to french robiony hybrydą, więc nie wyjdzie on taki jak lakierami ;) Tym bardziej, że hybryda przyszła do mnie już w kiepskim stanie, chciałam zamówić inną białą z Semilaca, jednak nie było na stanie, a klientka się uparła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie czekam na swoje pierwsze hybrydki, więc na pewno Cię zrozumiem :D .

      Usuń
  6. bardzo fajny efekt, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie musisz od razu ładować kasy w lustrzankę, dobre cyfrówki też dają radę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nie znam się dobrze na takim sprzęcie, ale pomyślę nad tym na pewno ;)

      Usuń

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka