Weekend

Znowu nastał piątek, a po weekendzie niektórzy już wracają do szkoły. Co za szczęście, że mam jeszcze miesiąc wakacji. Choć i tak trzeba godzić wolne z pracą. Dziś nie było lekko, ale słoneczko umila dzień.
W wolnej chwili zachciało mi się odświeżyć paznokcie, dlatego dodaję kolejną fotkę, ot tak, na szybko :)


Słaba jakość, bo zdjęcie robione telefonem, ale myślę, że to drobnostka :D Wykorzystane lakiery to sensique z serii Strong & Trendy Nails. Powiem szczerze, że nie odkryłam jeszcze zwykłych lakierów, którymi byłabym zachwycona.
Uciekam robić algi mamie. Więcej na ich temat w kolejnym poście <3 

3 komentarze :

  1. wow takiego połaczenia jeszcze nie wiziałem ale zwraca uwagę, super !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. French przecież nie musi być zwyczajny :)

      Usuń
  2. Naprawdę efektownie to wygląda, zostanę przy Twoim blogu bo mam bzika na punkcie paznokci!
    Odwiedź proszę mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka