Czerwono-czarne

Witam!
Dzisiaj relacja z dnia wczorajszego- paznokcie żelowe, których mało tutaj na pewno nie będzie :)



Paznokcie to koncepcja przyjaciółki, kochającej kolor czerwony. Miały wyjść tak, aby rzucały się
w oczy. Klientka zadowolona, więc chyba się udało, bo w podziękowaniu dostałam takie cudo:



Koniecznie dajcie znać jakie są Wasze preferencje odnośnie paznokci. Jakie lubicie kolorki i czy często eksperymentujecie z dodatkami? Jeśli tak, to jakie macie ulubione?
Ja tymczasem szykuję się do spania. Jutro praca. Dobranoc.

5 komentarzy :

  1. Pewnie, że jestem zadowolona :) są super i się trzymają i każdy nimi się zachwyca. Więcej wiary w siebie bo masz kobitko talent :*. Tak mi się podoba, że już myślę o kolejnych, szykuj się! :D M.

    OdpowiedzUsuń
  2. I like it!!! <3 - Tosiekk. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi sie podobają :)
    O widzę, że jestem pierwszą osobą która dołączyła do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za zainteresowanie :) Blog istnieje od bardzo niedawna, ale mam nadzieję, że się rozkręci.

      Usuń

Moderowanie komentarzy jest włączone dla postów starszych niż 7 dni.

Komentarze zawierające jakikolwiek link będą usuwane.

Prawdziwe piękno © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka